Comfortable boys briefs 3P in an original design with a color print of popular cartoon characters.<br />- comfortable fit<br />- elastic waistband with woven rubber<br />- soft, comfortable material<br />- quality printing<br /><strong>Material:</strong> 95% cotton, 5% elastane
Удобни момчешки боксерки в оригинален дизайн с цветен принт на популярни анимационни герои.<br />- удобно прилягане<br />- еластичен колан с тъкана гума<br />- мека, удобна материя<br />- качествен печат<br /><strong>Материя</strong>: 95% памук, 5% еластан
Последно видяно
Отстъпки 70%, намаления, разпродажба Облекло за момчета, дрехи, ризи, панталони, якета и обувки от всички уеб магазини на едно място. Синьото е символ на лоялност, честност, контрол, свобода и свободна воля. Морнарско синьото е най-добрият цвят при избора на дрехи за интервю за работа. Кралското синьо (Royal blue) подчертава силата, мощта, превъзходството и формалния характер. Синият цвят се счита за вероятно най-популярният корпоративен цвят. Различните нюанси на синьо имат различни значения. Тюркоазеният цвят, небесно синьото и тъмносиньото се съчетават с летните и морски дрехи и обувки, с небето, морето и слънцето. Обаче, твърде много синьо може да предизвика скука, меланхолия и тъга. Лилавият цвят в природата се появява много рядко. Символизира власт и изисканост, защото някога е била носена от аристокрацията и кралското семейство, в пурпурни нюанси. Обаче, трябва да избягвате обличане в пурпурно, когато искате искате да оставите впечатление на скромен, отворен и безгрижен човек. Същото важи и за излети и срещи, на които се препоръчва да се сложат лилави детайли, вместо да се облечете изцяло в лилаво. Лилавото в себе носи спокойната стабилност на синьото и горещата енергия на червеното. Пурпурното се асоцира с мъдрост, богатство, амбиция, магия, екстравагантност, изтънченост, мистериозност и изкуство на посвещение и духовност. Твърде много лилаво може да създаде впечатление за арогантност и раздразнителност. Намира се като crimson, лавандулово, орхидея цвят и виолетово.