Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:Със странични копчета, заимствани от легендарния Minion DHF, но разширени, за да осигурят повече опора, DHR II ъглите като никой друг. Централният протектор разполага с наклонени предни ръбове за подобряване на ускорението и ламели за създаване на плавен преход при накланяне на велосипеда. Подобни на лопатки копчета на централния протектор се забиват при силно спиране и помагат за поддържане на мотора под контрол. Комбинирайте го с Minion DHF отпред за най-добрата комбинация от агресивни гуми за каране на следи! Minion DHF се предлага в спецификации за пътека, ендуро и спускане. Спецификации: Опции за единична, двойна смес, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip или Super Tacky Опции за корпус 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) или DH (2x60 TPI) Опции за защита на страничната стена EXO или EXO+ Размери Wide Trail (WT), оптимизирани за джанти с вътрешна ширина 35 mm Категория: пътека, ендуро, спускане Препоръчителна употреба: Всички условия на пътеката Препоръчителен монтаж: отзад Технологии: 3C MaxxTerra: Конфигурация на междинна смес, използвана в избрани планински гуми. 3C MaxxTerra е по-мек и предлага повече сцепление от 3C MaxxSpeed, но осигурява по-добро износване на протектора и по-малко съпротивление при търкаляне от MaxxGrip. 3C MaxxGrip: 3C MaxxGrip сместа на Maxxis използва най-лепкавата, най-бавно отскачаща гума, която предлагаме в гума за планински велосипед. Тази смес с високо сцепление е същата, използвана от нашите топ спортисти от Световната купа по спускане и Ендуро и вече се предлага в различни конфигурации на корпуса, за да покрие всички ездачи. EXO: Устойчив на рязане и абразия материал, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди и чакъл на Maxxis. Тази плътно тъкана материя е лека и много гъвкава, което гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за повишена издръжливост при каране на чакъл, XC и лекотоварни пътеки. EXO+: Средно натоварена опция за защита от пробиване на Maxxis, подходяща за каране по всички пътеки и леки електронни велосипеди. Започваме с издръжлив корпус от 60 TPI, добавяме нашия легендарен слой за защита от пробиване EXO в страничните стени и го допълваме с малка бутилова вложка около перлото. Здравият корпус и EXO материалът предпазват от повреда от камъни и корени, докато бутиловата вложка предпазва гумата от спукване и помага за предотвратяване на повреда на джантата. Удвояване: Корпусно решение за ендуро състезания и използване на електронни велосипеди. Два слоя от нашия лек 120 TPI материал на корпуса са комбинирани с бутилова вложка на страничната стена, за да създадат изключително издръжлива гума с повече обратна връзка по пътеката, отколкото гума за спускане. Гумите DoubleDown са незначително по-леки от техните аналози за спускане, но всъщност разликата в „усещането на пътека“ е това, което ги отличава. Някои ездачи може да предпочетат силно амортизираното каране, осигурено от гума за спускане. Готов безкамерен: Готовите безкамерни гуми предоставят на ездача много предимства: способността да работи с по-ниско въздушно налягане, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума от тръба тип; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Готовите безкамерни гуми са обозначени с буквите „TR” на страничната стена, трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство за запечатване на малки пробиви. Не забравяйте да проверявате редовно своя уплътнител и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с течение на времето. широка пътека: Конструкцията Wide Trail (WT) оптимизира оформлението и профила на протектора на гумата върху днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптимално представяне. Гумите WT са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30-35 мм вътрешни ширини на джантите, в зависимост от предпочитанията на ездача. Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре на джанти с тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти по-широки от 30 мм или по-тесни от 25 мм. Супер лепкав: Специална смес с нисък отскок и високо сцепление, използвана в избрани планински гуми. надолу: Както подсказва името, гумите за спускане на Maxxis са проектирани за екстремна употреба във всички гравитационни приложения от състезания по спускане до каране в байк парк до безплатно каране до електронни велосипеди за дълго пътуване. Гума Maxxis Downhill е направена с два... Специални функции: Tubeless Ready Tип: Wired tyre Страна на произход: Тайван Диаметър: 29/28" (622 mm) Цвят: Черeн TPI: 60.0 Широчина (inch): 2.4 Цвят според производителя: Black Tегло (g): 1462.0