Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:VRLA технология VRLA означава Valve Regulated Lead Acid, което означава, че батериите са запечатани. Газът ще изтече през предпазните клапани само в случай на презареждане или повреда на клетката. VRLA батериите не изискват поддръжка за цял живот. Запечатани (VRLA) AGM батерии AGM означава абсорбиращ стъклен мат. В тези батерии електролитът се абсорбира в подложка от стъклени влакна между плочите чрез капилярно действие. AGM батериите са по-подходящи за краткотрайно доставяне на много силни токове (стартиране на двигателя), отколкото гел батериите. Запечатани (VRLA) гел батерии Тук електролитът е имобилизиран като гел. Геловите батерии като цяло имат по-дълъг експлоатационен живот и по-добър капацитет на цикъла от AGM батериите. Ниско саморазряд Поради използването на оловни калциеви решетки и материали с висока чистота, батериите Victron VRLA могат да се съхраняват през дълги периоди от време без презареждане. Скоростта на саморазряд е по-малко от 2% на месец при 20 ° C. Саморазрядът се удвоява при всяко повишаване на температурата с 10 ° C. Следователно батериите Victron VRLA могат да се съхраняват до една година без презареждане, ако се държат при хладни условия. Изключително възстановяване при дълбоко разреждане Батериите Victron VRLA имат изключително възстановяване на разреждането, дори след дълбоко или продължително разреждане. Въпреки това многократното дълбоко и продължително разреждане има много негативен ефект върху експлоатационния живот на всички оловни акумулаторни батерии, батериите Victron не правят изключение. Характеристики на разреждане на батерията Номиналният капацитет на батериите Victron AGM и Gel Deep Cycle се отнася за 20 h разряд, с други думи: разряден ток от 0,05 C. Номиналният капацитет на батериите Victron Tubular Plate Long Life се отнася за 10 h разряд. Ефективният капацитет намалява с увеличаване на разрядния ток. AGM батериите с дълбок цикъл имат отлични високи токови характеристики и поради това се препоръчват за приложения с висок ток, като стартиране на двигателя. Поради конструкцията си, гел батериите имат по-нисък ефективен капацитет при високи разрядни токове. От друга страна, гел батериите имат по-дълъг експлоатационен живот, както при условия на поплавък, така и при колоездене. Зареждане на батерията в случай на използване на цикъл: кривата на зареждане в 3 стъпки Най-често срещаната крива на зареждане, използвана за зареждане на VRLA батерии в случай на циклична употреба, е 3-степенната крива на зареждане, при която постоянна фаза на тока (общата фаза) е последвана от две фази с постоянно напрежение (абсорбция и поплавък) напрежението на заряда се поддържа на относително високо ниво, за да се презареди напълно батерията в разумни срокове. Третата и последна фаза е поплавковата фаза: напрежението се понижава до ниво на готовност, достатъчно за компенсиране на саморазряд. Капацитет на акумулатор: 220 Ah Страна на произход: Холандия Ток (A): 60.0 Ток: 60 A Захранване: не Волтаж: 12 V Живот на батерията: 6 месеца Нето тегло (kg): 66.0 Включен захранващ aдаптер: не