Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:След събиране на години на данни и обратна връзка от нашите спортисти от Световната купа по спускане и Ендуро, Shorty е напълно обновен. Оформлението на копчетата е променено, за да се подобри сцеплението с мокра настилка, представянето в завоите и способностите за изливане на кал. По-тесният корпус от 2,40" подобрява просвета на рамката и вилицата, когато нещата станат наистина небрежни, и намалява теглото. Спецификации: Опции за 3C MaxxTerra и 3C MaxxGrip Налични спецификации за пътека, ендуро и спускане Корпус за безкамерна готовност (TR). Корпус с широка следа (WT), оптимизиран за джанти с ширина 30-35 мм Категория: пътека, ендуро, спускане Препоръчителна употреба: Суха и насипна, мокра и небрежна Препоръчителен монтаж: отпред и отзад Технологии: 3C MaxxTerra: Конфигурация на междинна смес, използвана в избрани планински гуми. 3C MaxxTerra е по-мек и предлага повече сцепление от 3C MaxxSpeed, но осигурява по-добро износване на протектора и по-малко съпротивление при търкаляне от MaxxGrip. 3C MaxxGrip: 3C MaxxGrip сместа на Maxxis използва най-лепкавата, най-бавно отскачаща гума, която предлагаме в гума за планински велосипед. Тази смес с високо сцепление е същата, използвана от нашите топ спортисти от Световната купа по спускане и Ендуро и вече се предлага в различни конфигурации на корпуса, за да покрие всички ездачи. EXO: Устойчив на рязане и абразия материал, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди и чакъл на Maxxis. Тази плътно тъкана материя е лека и много гъвкава, което гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за повишена издръжливост при каране на чакъл, XC и лекотоварни пътеки. DoubleDown (DD): Нашето решение за корпус за ендуро състезания и използване на електронни велосипеди. Два слоя от нашия лек 120 TPI материал на корпуса са комбинирани с бутилова вложка на страничната стена, за да създадат изключително издръжлива гума с повече обратна връзка по пътеката, отколкото гума за спускане. Гумите DoubleDown са незначително по-леки от техните аналози за спускане, но всъщност разликата в „усещането на пътека“ е това, което ги отличава. Някои ездачи може да предпочетат силно амортизираното каране, осигурено от гума за спускане. Готов безкамерен: Готовите безкамерни гуми предоставят на ездача много предимства: способността да работи с по-ниско въздушно налягане, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума от тръба тип; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Готовите безкамерни гуми са обозначени с буквите „TR” на страничната стена, трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство за запечатване на малки пробиви. Не забравяйте да проверявате редовно своя уплътнител и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с течение на времето. широка пътека: Конструкцията Wide Trail (WT) оптимизира оформлението и профила на протектора на гумата върху днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптимално представяне. Гумите WT са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30-35 мм вътрешни ширини на джантите, в зависимост от предпочитанията на ездача. Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре на джанти с тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти по-широки от 30 мм или по-тесни от 25 мм. Страна на произход: Тайван Специални функции: Tubeless Ready TPI: 120.0 Цвят според производителя: Black Диаметър: 29/28" (622 mm) Широчина (inch): 2.4 Цвят: Черeн Tегло (g): 1268.0 Tип: Сгъваема гума